Facebook Facebook Facebook Facebook

468x60 Ads

Jonas Hendrick Rom 3.1 Samsung Galaxy Gio

Romu yüklemeden önce aşağıdaki iki dosyayıda indirmeniz gerekiyor. 

Odin ve OPS Dosyası Fileserver 

Odin ve OPS Dosyası MultiUpload 

[2.3.5] Jonas Hendrickx's ROM v3.1 

Rom İle İlgili Dikkatimi Çeken Özellikler 

- 2.3.5 Particle Romda animasyon ekranı yoktu. Bu romda Orjinal Samsung animasyonu var. 

- A2SD sorunsuz bir şekilde çalışıyor. Romun içinde kurulu geliyor. Sizin her hangi bir işlem yapmanıza gerek yok. A2SD kullanmak için Kartınızca EXT3 alanı oluşturmalısınız. Linkten bu konuya ulaşabilirsiniz. EXT3 Nasıl Yapılır Resimli Anlatım Konusu 

- RAM miktari orjinal 2.2.1 deki gibi 278 MB 

- Google Map, Kırmızı Rehber İşareti, Latiude, Navigasyon uygulamaları bu romda yok. 

- Sistem İnfo Widget, Beatiful Widget, Güç Kontrolu Widgeti, DroitStat ve Advantced Task Killer Widgeti Açık iken Ram kullanımı boşta 140-150 birkaç program çalıştırınca bu rakam 210 çıktığını gördüm. 

- Ram kullanımı 210 MB çıksada cihazda her hangi bir takılma olmadı. Akıcı bir şekilde çalışmaya devam etti. 

- Sistem yazı tipi ve görselliği oldukça iyi. 

- Cihaza biraz yüklendim 2.3.5 Particle Rom da karşılaştığım reset atma olayı şu ana kadar olmadı. 

- Özelliklerde overlock yazıyor ama CPU Master indirdim çalışmadı. Çokta önemli değil. 

- Birkaç oyun oynadım hepsinde gayet akıcıydı. Çok kuvvetli oyuları zaten kurmuyorum onlar ancak bilgisayarda oynanır Nova gibi. Xtram Ralli ve AirAttack HD oynadım oldukça tatmin edici. 

Quadrand Standar Edition Puanı:1098 Quadrand Advanted Puanı: 1205 


Odin ile [2.3.5] Jonas Hendrickx's ROM v3.1 Kurulumu 

[align=center][/align] 


1. Adım: Odin programın açtıktan sonra ilk yapmamız gerek programda OPS yazan kısma Gio_V1.0.ops dosyasını ekliyoruz. 

2. Adım: Programda resimde gördüğünüz gibi One Pack yazan kısmın yanındaki çek işaretini aktif hale getiriyoruz. 

3. Adım: Üsteki adımda One Pack seneçeğini aktif hale getirdikten sonra resimde ki 3 numarılı One Package kısımına jonashendrickx_v3.1_xxks2.tar.md5 dosyasını yüklüyoruz. 

4. Adım: Yukardaki adımları yaptıktan sonra Telefonumuzun Home+Ses Tuşu+Power tuşlarına aynı anda basarak telefonu Download modunda açarak bilgisayara bağlamak. Bu mod ile açtığınızda ekranda sarı renkte Download yazısı çıkacaktır. Telefonu bilgisayara bağladığınızda odin direk olarak görecektir. Yukardaki 4 kısımda görüldüğü gibi sarı renkle 1 (COM 5) yazacak. Bu konuma geldiğinizde telefonuz ile odin programı artık bir birine bağlı demek. 

5. Adım: Bu işlemlerin tamamını yaptıktan sonra tek yapmanı gereken resimde de 5 numara ile işaretlenmiş yer olan Start tuşuna basmak olacaktır. Bu işlem ortalama 5 dakika sürmektedir. 


NOT: Bunların hepsini yaptınız işlem bitti ama telefonun ekranında Android resmi ile Üçgen içinde bir ünlem gelip takılı kaldı ise aşağıdaki yazdıklarımı yaparsanız telefonunuz açılacaktır. 

* Recovery modda telefonun Ses Tuşları ile aşağı yukarı gidip dosya seçiyorsunuz. Home tuşu ile klasörün içine girip işlem yapıyorsunuz. Bir klasörün içinden geri çıkmak için Geri Dokunmatik Tuşunukullanmanız gerekiyor. 

1. Home+Power Tuşlarına basarak Recovery Modda açın 

2. Karşınızda gelen ekranda Wipe Data/Factory Reset seçeneğinden içine girip Yes Delete All User Data seçeneğine işlem bittikten sonra Recovery Ekranına dönüyor. 

3. Wipre Cache Partition diyoruz burada Wipe Cache tıklıyorsunuz biraz bekleyince tekrar Recovery Ekranına dönüyor 

4. Son olarak Reboot System Now diyorsunuz ve telefon açılıp kapandıktan sonra açılacaktır. 

[size=large][/size][align=center][size=large]Ram Kullanımını Düşürmek ve Cihazın Peformansını Arttırmak[/size][/align] 
RAM tüketimi için birkaç deneme yaptım ve oldukça memnun kaldım. Biraz farklı bir yöntem ama işe yarıyor. Şarj konusunuda pek etkilemiyor. 

- Telefona Ram Optimizasyonu yapıyorsunuz. 

- Memory Booster Programını kuruyorsunuz. Ayarlara giriyorsunuz Auto Bosst İnterval Seçeneğinden 10 Minutes'e ayarlıyorsunuz. Daha sonra Auto Boost Threshold seçeneğinden ayarı %35yapıyorsunuz. Yapmanız gereken ayarlar bunlar. Bundan sonra cihaz her 1O dakikada bir otomatik RAM temizliği yapıyor. Aşırı kullanımda ise %35 değerini gördüğünde yine RAM temizliğini yapıp arkada çalışan ve kullanılmayanları kapatıyor. 

- Telefonunuza Advanced Task Killer Pro Türkçe programını kuruyorsunuz. Ayarlar menüsünden Otomatik Sonlandırmayı Seçiyorsunuz bu kısımda Deli seçeneğini işaretleyip kapatıyorsunuz. Daha sonra Otomatik Sonlandırma Frekansı bölümüne girip Zaman Ekranını Kapalı Yapın. Yapacağınız ayarlar bu kadar. Bu sayede cihaz belli aralıklarla otomatik RAM temizliğini yapacaktır. 

Bu üçünü bir arada kullanmak biraz garip görüne bilir ama çok işe yaradığı bir gerçek. Cihazın performansına gözle görülür katkısı var. Bunun sebebide programların bir birini belli aralıklarla takip edip Ram temizliği yapmasıdır. Pil durumunu etkiler diyenler içinde Sabahtan bu yana kullanıyorum. Birkaç dolmuş yolcuğu yaptım sürekli internete girdim bu arada telefon görüşmeside yaptım. Gmail sekronizasyonu açık şekilde kullandım şarj şu anda % 60 da. Şu an için gayet tatmin edici. Resimdeki RAM tüketim miktarları telefon boşta iken alınmıştır. Çalışan uygulama sayısı birkaç adettir. 

 


 


0 yorum:

Yorum Gönder