Facebook Facebook Facebook Facebook

468x60 Ads

Simple Gio 1.4 Çıktı (DENEME AŞAMASINDA EKSİKLERİ VAR) GALAXY GİO

 
 ]


Ekran görüntüleri benim cihazıma aittir..
Simligio+ plus 2.3.4 rom..
Arkadaşlar romu sadece deneme amaçlı yükledim ve sizi bilgilendirmek amaçlı konuyu açtım
Bazı bilgileri Hayalci kardeşimle paylaştım..Rom iyi güzel hoşta çok eksiği var YÜKLEMENİZİ ÖNERMİYORUM!!!

-Sıkı durun ''dosyalarım' ve ''galeri''uygulamalrı yok (herhangi bi romdan apk'lerini bulup yükleyince geri geliyor)
-google maps yok(apk yüklerserseniz geliyor)
-samsung tuş takımı 3x4 yazarken harfler yerine sadece rakam yazıyor..normal 3x4 değilde normal kullanırsanız sıkıntı yok yada smart keyboard filan iş görürü 3x4 de de..

Bunlar dışında sorun yok! dediğim gibi BİLGİLENDİRME AMAÇLIDIR!! TAVSİYE EDİLMEZ..ama yukarıdaki sorunları apk'lerini bulup hallederim derseniz sorun yok..

2.3.4 SimliGio+ Plus İndirme linkihttp://www.mediafire.com/?wuy0d8namidoih3
rom 7z dosyalıdır yani zip değilde 7z ile açacaksınız..

odin ile tıpkı 2.3.5 orijinal avrupa romu kurar gibi aynı talimatlarla..

yükleme sonunda cihaz açılmazsa aybı çözüm gene (recovery mod wipe data factory reset)

0 yorum:

Yorum Gönder