Facebook Facebook Facebook Facebook

468x60 Ads

Cyanogenmod 7.2 RC1 BUİLD 1

DOWNLOAD URL : http://www.mediafire.com/?mxg2jx2mt6tfnqd

AÇILIŞTAN KURULUŞA KAPANIŞTAN GÖRÜŞLERE TÜM DÜŞÜNCELERİM

Değerli arkadaşlarım modu dün sabah aldıgım yorumlardan sonra zorda olsa yükleyebildim.. Önce nasıl yükledigime gelelim..

*Romu normal indirip hafıza kartına attım.
*Titanium backup ile sadece kullanıcı uygulamalarının yedegını aldım
*Hafıza kartındaki build4 için açtıgım ext2 alanını silip ext4 alanı yarattım.ve içini formatladım (ext alanının içini)
*Cwm recovery 2 ye girdim
*wipe data factory reset yaptım
*wipe sd partition yaptım.
*İnstall zip from sd kart dedim > choose sd kart dedim > rc1 dosyasını bulup yükledim.
*Yüklerken install update diyerek yükledi ve diger sürümlerdeki format cache format data yazıları yazmadı.
*Telefonum açıldı ama Hesap ekleme bölümü degil direk normal şekilde açıldı.
*Google apps kurulu olmadıgını anladım son sürümü indirip onuda cwm den kurunca açıldıgını gördüm ve hesap ekledim.
*Marketten S2E kurdum. 
*Gerkeen ayarlarını yapıp tüm programları kurduktan sonra reset attım ve yeni program kuracagımda telefonun reset sorununu gördüm.
*Reset sonrasında S2E Titanium backuo gibi bir çok uygulamalarımın silindigini ve yeni uygulama kuracagımda yine reset attıgını gordum.
*Tekrar sıfır bi kurulum yaptım.
*Bu defa Şu datayı ext4 e dönüştüren şeyi kurdum.cwm recoveryden
*A2SD DARKTERROR degil LİNK2SD Kurdum
*Datatoext4 pachından sonra Link2sd EXT4 Alanını gördü.
*Otomatik link yaptım.
*Titanium backup programından tek tek uygulamalarımı kurmaya başladım.
*Otomatik olanlar tamam sdkart ve tel üzerinde kalanlarıda kendim linkledim.
*Telefona reset attım link2sd deki hızlı yeniden başlat bölümünden
*65 Adet uygulama linkledim
*Dolu Hafızanın 75 mb. Boş hafızanın 103 mb oldugunu gördüm.
*Ayırdıgım Ext4 alanının yarısının dolu oldugunu gördüm

*iŞLem Tamamdır....


Şimdide düşüncelerimi yazayım

Wifi popup penceresinin çıkmaması hala can sıkıcı bir durum ancak romu bırakmaya sebep olamaz. basit birşey
Işık ayarını 4 5 kere degiştirdim . Altdaki ışıkların yanık kalmadıgını gördüm. Bu gerçekten buyuk bi yol katettiklerini gosteriyor.
Gereksiz ram harcayan programları kaldırmışlar buda eski rc3 de ki 75 mbi b4 deki 110 mbdi önbellek silmeden 130 140 mb yapıyor
Telefon açılırken Sanki recovery ekranındaki gibi ANDROİD yazısı beliriyor. gereksiz gördüm
672 Mhz frekansı eklemişler. bu frekansla hem şarz çok uzun gidiyor (o kadarda uzun beklemeyin froyodan biraz az işte) hemde performansda fark gorulmuyor
Birkaç kişi otomatik oyun portlama demişler öle bişi yok fast5 denedim gene aynı
Ben link2sd yaptım ve a2sd ve s2e den daha başarılı buldum. Link kullanmayacak olanlar aplication settinge dokunmasınlar. yoksa işi mahfeden bi sisteme mevcut
Onun haricinde build4 den pek bi fark görmedim.

Geçilir mi ? 

-geçmeyi düşünen arkadaşlar varsa eger b4 de tam olarak sistemi oturtmus uygulamalarınızı kurduysanız boşuna geçmeyin. rc1 in sonundaki b1 in kalkmasını yada rc2 yi bekleyin.
-Ama sistemi oturtmamış rom arayışısında olan arkadaşlar varsa her turlu romdan geçmenizi tavsiye ederim. Polonyo kullananlar kesinlikle geçmeli. pek bi farkı yok polonyadan hele ki bide şarz iyileştirmeleri sonrası....

1 yorum:

{ GMS } at: 21 Mayıs 2012 11:50 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder